Klachten en retouren

Uw tevredenheid is onze prioriteit, daarom proberen we elke dag ons best te doen. In ieder geval zijn we gewoon mensen en ondanks al onze inspanningen gaat er soms gewoon iets mis. Als u een product wilt ruilen of retourneren, is het proces eenvoudig:

  1. Vul het onderstaande claimformulier in.
  2. Let op, alstublieft. Om hygiënische redenen ruilen wij geen sokken, heren boxershorts, tanktops, cami's, ondergoed voor vrouwen, heren en kinderen en zwemkleding. Wij accepteren geen retournering van ondergoed dat geprobeerd is en ook geen sokken die de originele labels missen.
  • Het pakket moet als AANGETEKENDE ZENDING naar onderstaand adres worden gestuurd:

Dedoles s.r.o.
Keizersgracht 391 A
1016EJ AMSTERDAM

 

*het opgegeven adres is niet de plaats waar wij de aanvragen behandelen, daarom kan het iets langer duren om uw aanvraag te verwerken. Zodra het verwerkt is, zullen wij u per e-mail op de hoogte brengen.

 

OMRUILING:
- Als het door u gevraagde product op voorraad is, sturen wij het onmiddellijk toe - de kosten van de tweede levering zijn uiteraard aan ons.

- Als het product dat u wenst te ontvangen niet op voorraad is, moet u de verwachte leverdatum van het product en de bijbehorende maat die op onze website wordt weergegeven op het moment dat de claim wordt verwerkt, accepteren.

We ruilen het artikel om voor hetzelfde artikel. Het is niet mogelijk om een ander design of een ander product te kiezen.

RETOUR:

- Voor de terugbetaling wordt het bedrag binnen 2 weken teruggestort op uw rekening na verwerking van de claim.

- Indien u een cadeau bij uw bestelling heeft ontvangen, is het noodzakelijk om deze samen met het product dat u wilt retourneren naar ons terug te sturen.

- De terugbetaling wordt naar uw bankrekening gestort, geen terugbetaling per postcheque is mogelijk.

- Indien u gebruik heeft gemaakt van een aanbieding 1+1 gratis of 2+1 gratis, dient u alle producten waarop de aanbieding van toepassing was te retourneren.

VOORWAARDEN VAN DE CLAIM

- Als u besloten heeft om het pakket per post te versturen, stuur het dan niet onder rembours. Wij accepteren geen rembourszendingen.

-Wij accepteren alleen claims van producten die niet gewassen en niet gedragen zijn met hun originele labels.

- Als u het ontvangen cadeau niet terugstuurt, wordt de waarde ervan afgetrokken van het restitutiebedrag. Gratis ontvangen cadeaus kunnen niet worden geclaimd.

-Het veranderen van de eigenschappen van het product wordt niet als een defect beschouwd in het geval van:- het is opgetreden tijdens de garantieperiode als gevolg van normale slijtage of verkeerde behandeling of onjuiste of gebrekkige behandeling,
- het is ontstaan door natuurlijke veranderingen in de materialen waaruit het product is gemaakt,
- het is ontstaan als gevolg van schade aan het product veroorzaakt door de koper of een derde partij of door een onjuiste behandeling.

 

 

Om het claimformulier te downloaden en af te drukken, klik op de afbeelding: