Klachten en retouren

Uw tevredenheid is erg belangrijk voor ons en daarom proberen we ons werk zo goed mogelijk te doen. We zijn gewoon mensen, en ondanks onze inspanningen gaat er soms iets mis. Als u de goederen moet omruilen of retourneren, is het proces eenvoudig:


A) Retourzending van gekochte goederen

 

  • - Als u de geleverde goederen wilt retourneren, vul dan het "Retour- en omruilformulier"
  • Als het cadeau deel van de bestelling was, is het noodzakelijk om deze samen met de goederen te retourneren. Als u besluit om het cadeau te houden, zal de huidige prijs/waarde in mindering worden gebracht op het geretourneerde bedrag.
  • Indien u gebruik heeft gemaakt van een aanbieding 1+1 gratis of 2+1 gratis ezv., dient u alle producten waarop de aanbieding van toepassing was te retourneren. Anders wordt het bedrag/de waarde voor het niet geretourneerde product in mindering gebracht op het geretourneerde bedrag.
  • Controleer voor verzending of u de goederen in de originele staat terugstuurt - ongewassen en ongedragen goederen met originele labels. Om hygiënische redenen wisselen wij geen sokken of herenboxers, tanktops, ondershirts, onderbroeken, dames- en kinderondergoed en zwemkleding. Wij accepteren ook geen getest ondergoed en uitgepakte sokken zonder de originele labels.
  • Wij brengen u via e-mail op de hoogte van de ontvangst van het pakket.
  • Standaard zullen wij binnen 14 dagen na fysieke ontvangst van de geretourneerde bestelling en de verwerking van de aanvraag het geld terugstorten op de opgegeven bankrekening.
  • Meer gedetailleerde informatie over de herroeping van de overeenkomst is te vinden in de art. XII Algemene voorwaarden.

B) Omruiling van gekochte goederen

  • Als u de maat van de geleverde goederen wilt ruilen, vul dan het "Retour- en omruilformulier"
  • We ruilen gewoon stuk voor stuk. Ruilen voor een ander motief of product is niet mogelijk. Als u geïnteresseerd in andere goederen bent, is het noodzakelijk om een nieuwe bestelling aan te maken en wij zullen het geld voor de geretourneerde goederen naar u terugsturen.
  • Controleer voor verzending of u de goederen in de originele staat terugstuurt - ongewassen en ongedragen goederen met originele labels. Om hygiënische redenen wisselen wij geen sokken of herenboxers, tanktops, ondershirts, onderbroeken, dames- en kinderondergoed en zwemkleding. Wij accepteren ook geen getest ondergoed en uitgepakte sokken zonder de originele labels.
  • Wij brengen u via e-mail op de hoogte van de ontvangst van het pakket.
  • Indien vervangende goederen op voorraad zijn, zullen wij het pakket onmiddellijk verzenden (u betaalt geen verzendkosten). Als de goederen niet op voorraad zijn, sturen wij het pakket na het aanvullen van de voorraad. U wordt via e-mail op de hoogte gebracht van de verzending.

 

Samen voor A. en B.

Wij raden u aan het pakket met tracking of als aangetekende zending naar het volgende adres te sturen:

 

Dedoles s.r.o.

Keizersgracht 391 A

1016EJ AMSTERDAM

 

Voor A en B gebruikt u het formulier op https://www.dedoles.nl/klachten-en-retouren.


C) Klacht

 

  • - Als u een klacht heeft over gekochte goederen, stuur dan het ingevulde Klachtenformulier en foto's van de geclaimde goederen naar het e-mailadres hallo@dedoles.nl. Onze klantenservice zal de klacht beoordelen en u informeren over de volgende stappen.
  • Verandering van de kenmerken van het product wordt niet als een gebrek beschouwd indien:
  • het is ontstaan tijdens de garantieperiode als gevolg van normale slijtage, verkeerd gebruik of onvoldoende of onjuiste behandeling,
  • het is het resultaat van natuurlijke veranderingen in de materialen waaruit het product is vervaardigd,
  • het is ontstaan als gevolg van schade aan het product veroorzaakt door de koper of een derde partij of als gevolg van een onjuiste behandeling.
  • In het geval dat u de geclaimde goederen naar ons stuurt, raden wij u aan het pakket met tracking of als aangetekende zending naar het volgende adres te sturen:

Dedoles s.r.o.

Keizersgracht 391 A

1016EJ AMSTERDAM

  • Wij brengen u via e-mail op de hoogte van de ontvangst van het pakket.
  • Meer gedetailleerde informatie over klachten wordt gegeven in Art. XI Algemene Voorwaarden.